fbpx

Garantii

Garantia comerciala

Legea nr. 449/2003 (modificata prin Ordonanta 9/2016 la 28.02.2016) prevede ca toti comerciantii sunt obligati sa ofere garantie comerciala pentru produsele comercializate, cu exceptia produselor perisabile (produse care se incadreaza inclusiv decoratiunile confectionate din plante si materiale vegetale). Cu toate acestea, suntem foarte increzatori in calitatea produselor noastre, drept dovada iti oferim 2 ANI GARANTIE (pentru persoanele fizice) si 1 AN garantie (pentru persoanele juridice), la toate produsele cumparate de la noi.

Ce acopera mai exact garantia comerciala ?

  • Remedierea defectiunilor produsului, aparute contrar specificatiilor tehnice mentionate pe site
  • Inlocuirea (la cerere) a unui produs neconform specificatiilor cerute cu un produs nou
  • In situatiile in care remedierea produsului nu este posibila, cu acordul clientului vom oferi o reducere din pretul initial
  • Costul returului pentru produsele ce necesita remedieri

Ce va contine certificatul de garantie ?

  • Datele de identitate ale vanzatorului
  • Durata termenului de garantie
  • Modalitățile de asigurare a garanției
  • Elementele de identificare ale produsului cumparat
  • Instructiuni de folosire si pastrare a produsului cumparat

Care sunt conditiile de acordare a garantiei ?

  • Produsul trebuie sa fie insotit de factura si chitanta lui, si sa fie ambalat corespunzator
  • Instructiunile de folosire si pastrare ale produsului au fost respectate
  • Produsul nu prezinta urme vizibile de uzura
  • Produsul nu prezinta urme de deteriorare provocate de o manipulare necorespunzatoare a acestuia
  • Produsul trebuie sa fi fost comandat online de pe site-ul www.ecodesign.ro, sau ridicat direct din sediul acestuia

Tot ce ne dorim este ca tu sa ai o experienta WOW cu noi !

Garantia calitatii

Iti oferim aceasta garantie a calitatii  pentru a te asigura de calitatea premium a  produselor achizitionate de la noi, astfel tu vei putea alege produsele preferate fara sa te mai gandesti la riscul ca acestea pot fi neconforme cu specificatiile tehnice si estetice pe care ti le promitem.

Ce aspecte acopera mai concret garantia de calitate?

  • calitatea premium a materialelor folosite pentru realizarea decoratiunilor
  • calitatea finisajelor, a diverselor elemente din compozitia decoratiunii
  • calitatea executiei decoratiunii si atentia cu care sunt tratate detaliile tehnice 
  • calitatea realizarii design-ului final al decoratiunilor personalizate
  • calitatea accesoriilor comandate impreuna cu decoratiunile 

Dar daca decoratiunea nu este conforma?

Daca la primirea decoratiunii constati ca unul sau mai multe dintre punctele mentionate mai sus nu este respectat, atunci te rugam sa ne instiintezi in cel mai scurt timp cu privire la acest lucru si o vom primi retur (costul pentru retur il platim noi) urmand sa o corectam, sa o refacem sau sa iti restituim banii (in maxim 30 zile) – alegerea este a ta.

De-a lungul timpului si noi ne-am confruntat cu experiente mai putin placute cand am achizitionat diverse produse care nu indeplineau standardul promis de catre vanzator, tocmai de aceea intelegem foarte bine nemultumirea pe care o poate avea un client in momentul in care intampina o astfel de situatie.

Tot ce ne dorim este ca tu sa ai o experienta WOW cu noi !

Garantia de livrare

Iti oferim garantia de livrare pentru a te asigura ca decoratiunea comandata de la noi va ajunge la tine in perfecta siguranta si sa te bucuri de ea fara sa mai ai grija integritatii ei fizice in urma transportului.

Cum pregatim decoratiunile pentru transport?

  1. Impachetam fiecare decoratiune in parte cu folie cu bule
  2. Ambalam decoratiunile in cutii special confectionate pentru transport
  3. Folosim coltare din polistiren pentru a imobiliza decoratiunea in cutia de transport
  4. Confectionam cutii din lemn pentru decoratiunile de dimensiuni mai mari
  5. Fiecare colet pregatit de transport il marcam cu mesajul „FRAGIL”
  6. Pentru decoratiunile atipice de dimensiuni mari, asiguram personal transportul, cu flota de autoturisme din dotare

Si daca totusi, decoratiunea s-a deteriorat in urma transportului?

Tocmai si pentru aceste situatii iti oferim in mod GRATUIT serviciul de deschidere colet pentru ca tu sa ai posibilitatea de a constata imediat integritatea decoratiunii cand o vei primi de la curier.

Daca dupa deschiderea coletului observi ca decoratiunea primita este deteriorata, primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa confirmi in scris impreuna cu curierul mentionand in detaliu toate defectele pe care le-a suportat decoratiunea si sa refuzi primirea coletului.

Urmatorul pas pe care trebuie sa-l faci este sa ne contactezi pe oricare dintre canalele de comunicare afisate pe site si sa ne informezi cu privire la situatia creata de firma de curierat. Imediat dupa ce ne vei contacta, noi vom face demersurile necesare pentru a-ti creea o decoratiune noua sau, dupa caz, vom remedia defectiunile celei pe care ai primit-o initial.

Tot ce ne dorim este sa ai o experienta WOW cu noi !

cutie de transport din lemn pentru tablou cu licheni

Garantia promptitudinii

Avem nevoie de mai mult timp – timp cu familia – timp cu prietenii – timp cu noi insine – si suntem perfect constienti de acest lucru, de aceea iti garantam ca tot ce va tine de noi va fi indeplinit in cel mai scurt timp posibil.

Ce iti garantam mai concret ?

  • Iti vom raspunde in MAXIM 30 MINUTE pe Facebook Mesenger
  • Iti vom raspunde in MAXIM 5 MINUTE pe chat-ul online de pe site
  • Iti vom raspunde in MAXIM 1 ZI pe email
  • Iti vom raspunde la toate apelurile telefonice
  • Iti vom preda simularile solicitate in MAXIM 1 zi de la primirea pozelor
  • Iti vom trimite produsele la data promisa in momentul plasarii comenzilor

Ce se intampla daca garantia nu este respectata?

In cazul (putin probabil) de nerespectare a garantiei de promptitudine, primul lucru pe care il vom face este sa remediem situatia prin indeplinirea (chiar si ulterioara) a promisiunilor mai sus mentionate, apoi iti vom oferi un discount de 5%, impreuna cu scuzele noastre.

Te rugam sa NU ne crezi pe cuvant, ci sa testezi toate promisiunile pe care ti le facem.

P.S: Toate punctele mai sus mentionate se vor respecta doar in intervalul nostru orar de functionare: LUNI – SAMBATA, ORELE 09:00 – 18:00

Tot ce ne dorim este ca tu sa ai o experienta WOW cu noi !